Marketplaces Consultancy 

Retail Media is niet meer weg te denken uit het digitale landschap, en nog steeds bezig met een flinke opmars. Het zoekgedrag van de consument is de afgelopen jaren veranderd. Er worden niet alleen meer laptops online gekocht, maar ook wasmiddel.

Verkopen op Bol.com en Amazon is lukratiever dan ooit. Waar de consument zich bevindt, volgen adverteerders. Wat doe jij om op te vallen? Wij weten precies waar te beginnen om je zichtbaarheid en resultaten te maximaliseren. 

Onze Marketplaces aanpak:

Behoefte in kaart brengen

Of je nu startend adverteerder bent of al een sterk merk hebt opgebouwd met een goed in-house team – we zoeken samen uit waar de behoefte precies ligt en of er een match is. 

Bedrijf leren kennen

Hoe beter we je bedrijf, je propositie of je product snappen, hoe beter het resultaat. Hierom zijn we nogal nieuwsgierig: we willen alles weten van het bedrijf, de markt waarin deze actief is, wat in het verleden geslaagde en mislukte campagnes waren en nog veel meer.

Samen tot KPI’s en doelen komen

Meten is weten, natuurlijk. Maar dat geldt alleen als je goed weet wát je moet meten. Onze consultants weten welke getallen op welk moment belangrijk zijn. Samen komen we tot kraakheldere sturingsinformatie.  

Performance in kaart brengen

Nu we weten waar we op moeten sturen brengen we het succes van bestaande campagnes in kaart. We combineren diverse databronnen en maken je totale marketplace performance inzichtelijk: van omzet tot aan zichtbaarheid in de lijstpagina’s 

Strategie en implementatie

Op basis van doelstellingen, performance data en geautomatiseerde analyses spotten wij binnen no-time kansen op groei en efficiëntie

Monitoren & Evalueren

Middels onze geautomatiseerde dashboarding zitten we kort op de bal en weten wij snel bij te sturen. We zeggen vaarwel tegen foutgevoelige Excel sheets en halve conclusies!

Retail rendement: uitblinken op marketplaces

Met zelfvertrouwen adviseren we je in al je marketplaces inzet. Onze specialisten zijn op de hoogte van de allerlaatste ontwikkelingen bij Bol.com, Amazon en meer. Onze data gedreven aanpak zorgt voor toenemende controle en ROI in al je campagnes, maar bovenal voor incrementele groei van je business. Dat is uiteindelijk waar het om gaat, toch? 

Ons gespecialiseerde Marketplaces team ademt retail media. Ze zijn ervaren in het draaien van Nederlands grootste accounts en zeer goed uitgerust om je te helpen bij het tackelen van uitdagingen in iedere fase.

Services

Onze marketplaces services

A/B testing

We zetten onze tool Yeelt in om campagnes te A/B testen. De tool wissels automatisch twee campagnes met verschillende instellingen tegen elkaar af.

Dayparting

Dit kennen we van Amazon, maar op bol was dit nog niet mogelijk. Tot nu! Met Yeelt kunnen we campagnes laten draaien op bepaalde dagdelen om erachter te komen wanneer de volumes en conversieratio’s het hoogst liggen.

Dashboarding

Om maximaal grip op campagnes uit te oefenen brengen we de belangrijkste KPI’s in kaart.

Consultancy en Campagnebeheer

We tonen graag onze expertise door alles betreft advertising uit jouw handen te nemen. Op die manier hoef jij je hier geen zorgen om te maken en kan je je bezig houden met andere zaken.

Benieuwd welke rol Digital Advertising binnen jullie organisatie kan spelen?

We leggen het graag aan je uit in een vrijblijvende call

Plan een afspraak in
De advertising aanpak van PaperDigits is krachtig in z’n eenvoud. Ze maken complexe zaken eenvoudig en snappen mijn doelen goed

Bart Horstman

Marketing Manager, Shuttel