SEA & Digital Advertising
Wij maken een goede digitale advertentiestrategie begrijpelijk. In een wereld waar complexiteit toeneemt en tal van advertentiemogelijkheden bestaan leggen wij de rode draad voor je bloot.
Er is een tijd en plaats voor al deze mogelijkheden, die herkennen we feilloos en ondervangen we om te zorgen dat jij je doelen bereikt. Of dit nu is het bouwen van marktautoriteit of simpelweg snel conversies realiseren, wij vinden de perfecte mix van kanalen.
Onze digital advertising aanpak:
Het bedrijf van voor tot achter leren kennen
We laten geen middel onbeproefd bij het onderzoek naar onze klanten. Wij vinden het belangrijk om het volledige bedrijf te begrijpen. De missie en visie, bedrijfsdoelen, beoogde doelgroep, het team waarmee we nauw samen gaan werken en waar ze nu tegenaan lopen. Daarnaast duiken we de bestaande systemen in om gevoel te krijgen bij de huidige marketing inzet. Onze bevindingen zijn leidend in onze samenwerking en worden nauw bewaakt.
Verifiëren propositie
Door onze eigen ‘omgekeerde funnel aanpak’ verifiëren we eerst de propositie. Lukt het goed om verkeer waarvan we gezamenlijk vinden dat ze een hoge aankoopintentie hebben te converteren? Zo ja, dan gaan we de campagnes langzaam breder inzetten. Met een scherpe koers op conversie. Als dit niet het geval is analyseren we de campagne inzet én de website. We verbeteren deze eerst voordat we budget gaan uitgeven aan campagnes die niets opleveren.
Duurzaam opschalen
Nadat we hebben geconcludeerd een sterke propositie te hebben breiden we de campagnes uit. We zetten breder in en bereiken een grotere doelgroep waarvan we conversie kunnen garanderen door eerder opgedane kennis. Kraakheldere communicatie en transparantie zorgen ervoor dat je grip en zelfvertrouwen hebt over je ingezette middelen.
Een voor een uitbouwen
Afhankelijk van je doelen en behoeften bouwen we de ingezette middelen uit. Social advertising kan hierbij bijvoorbeeld een belangrijke rol spelen. Ook kunnen we campagnes gaan automatiseren of optimaliseren op basis van concrete inzichten gevisualiseerd in eenvoudig te interpreteren dashboards.
Er is niemand die je bedrijf beter kent dan jij. Dit beseffen we.
Hierom stellen we een hoop vragen. Vragen over je doelen, doelgroep, ambitie, in het verleden geboekte resultaten en meer. Dit combineren we met een ‘kijkje onder de motorkap’ van de huidige inrichting. Er zijn immers duizenden wegen die naar Rome leiden. Ook doen we onderzoek naar de (digitale) concurrentie. Vervolgens beginnen we met het toepassen van onze ‘omgekeerde funnel aanpak’ en geven je weer grip op je digitale marketing inzet.
Onze specialisten werken nauw samen met alle in-house marketing teams en verantwoordelijken. We nemen je aan de hand mee in de wereld van performance marketing. Complexiteit nemen we weg door een helder verhaal.
Onze partners als Google en Meta zitten natuurlijk ook niet stil. Onze specialisten beheersen de ontwikkeling van de laatste technieken volledig. We zitten op de eerste rij als het gaat om innovatie en nemen je in house team mee in deze ontwikkelingen. We delen onze kennis graag met je. Zo realiseren we samen jullie doelen.
Benieuwd welke rol Digital Advertising binnen jullie organisatie kan spelen?
We leggen het graag aan je uit in een vrijblijvende call