Social Advertising 

Een goede paid-social strategie bouwt merkautoriteit en bekendheid binnen je doelgroep. Bovendien speelt social een belangrijke rol binnen onze omgekeerde funnel-aanpak en stuurt deze op conversies en inkomsten om je beoogde doelen te halen. 

Onze Social Advertising aanpak

Doelgroep identificeren

Social vertrouwt op audience-based targeting. Of dat nu is via interesses, groepen, data-sets of demografische kenmerken. We identificeren je ideale doelgroep met onze aanpak door kleinschalig te blijven testen voordat we opschalen.

Contentcreatie

Lever de juiste boodschap op het juiste moment. Wij zorgen voor de juiste uiting. Of dat nu is door nauw samen te werken met jullie (interne of externe) creatieve team of het beleggen binnen ons team. We zorgen voor een uiting die jullie merk onvergetelijk maakt. 

Uitlevering en campagne management

We monitoren de campagnes en prestaties continu. We zorgen dat de juiste mensen bereikt worden en sturen continu bij op de ROI. Onze aanpak zorgt ervoor dat we heldere KPI’s hebben door de gehele funnel. 

Inzichten en reporting

We komen met heldere inzichten. Geen ingewikkelde dashboards met onleesbare grafieken. Concrete actiepunten die ervoor zorgen dat de uitlevering iedere week een beetje beter wordt. Hier versterkt onze Marketing Intelligence service onze inzet. 

Monitoren & Evalueren

Middels onze geautomatiseerde dashboarding zitten we kort op de bal en weten wij snel bij te sturen. We zeggen vaarwel tegen foutgevoelige Excel sheets en halve conclusies!

Kennis van de doelgroep als kern van succes

Alle social inzet valt of staat bij je kennis van de doelgroep. Dit onderschatten wij nooit, onze volledige social aanpak is gefocust op jouw business persona’s. Het uiteindelijke doel is het verbinden van de perfecte doelgroep met jouw product of dienst. 

De social media zelf zitten ook niet stil. Ze timmeren hard aan de weg en het kan lastig zijn up-to-date te blijven over de ontwikkeling. Geen zorgen, onze specialisten beheersen de laatste kneepjes van het vak volledig. Sterker nog, ze nemen je graag mee in de nieuwste ontwikkelingen. We gidsen je niet alleen door dit dynamische en continu veranderende landschap, we maken het eenvoudig. 

We zien social als speerpunt in je marketing mix. De inzet varieert afhankelijk van de fase van onze aanpak. Gebruik het om directe omzet of leads te genereren of zichtbaarheid te realiseren. 

Social Advertising

Meta Ads

Facebook en Instagram gebruiken we voor het realiseren van omzet, leads, merkbekendheid. Onze toegewijde specialisten kennen alle nuances.

LinkedIn Ads

Gebruik zakelijke profielen voor een scherpe targeting. Een effectieve manier om relevante bezoekers naar je website te trekken.

Youtube Ads

Video is breed inzetbaar. Merkbekendheid, retentie of directe sales. Wij begrijpen de rol die youtube speelt in jullie marketing mix.

TikTok Ads

Het hardst groeiende advertentieplatform leent zich goed voor tal van strategieën in een specifieke doelgroep.

Content Management

We werken graag samen met jullie content-team om tot perfecte uitingen te komen. Formaten, messaging en copy, onze briefings zijn altijd volledig en kraakhelder.

Dashboarding

We combineren de belangrijkste bronnen in één eenvoudig overzicht zodat je precies weet wat er speelt. Dit geeft grip op je inzet. Lees hier meer over onder onze Marketing Intelligence service.

Benieuwd welke rol Digital Advertising binnen jullie organisatie kan spelen?

We leggen het graag aan je uit in een vrijblijvende call

Plan een afspraak in
De advertising aanpak van PaperDigits is krachtig in z’n eenvoud. Ze maken complexe zaken eenvoudig en snappen mijn doelen goed

Bart Horstman

Marketing Manager, Shuttel